onsdag 19 november 2008

Bara tänkte på en sak..

När jag vaknar på morgonen, av min mobil som ljuder av nån saxofon, så känns det onödigt att gå upp. Skolan känns lite meningslös ibland, samma sak händer på samma dag och samma äcklig mat och samma lärare som jag säger samma sak till... Jag brukar sätta mig upp precis efter jag har vaknat så att jag inte somnar om och det hjälper faktiskt. Arnas tror jag att jag skulle sova i tre dagar, lätt. Jag vet inte varför jag känner såhär... för jag har ju faktiskt någon eller några att gå upp för.
Jag har varit alldeles för glad i två veckor, guess why? ;) Det har jag hört av många nu... att jag är glad. Positivt såklart.
Jag kallade min svenska lärare för "min bitch" häromdagen, det tycker jag nu i efterhand är skit roligt. Hon skrattade bara, så ingen blev skadad.

Tillökning i bloggen vänner, en musikspelare med några av mina favoritlåtar! Det är bara att lyssna igenom och säga vad ni tycker.

Puss tjing<3

Inga kommentarer: