söndag 12 oktober 2008

Musik ska inte läsas och analyseras

Idag fyller TT år! Snart kommer lite gäster som ska fira honom och jag är lite spänd över vilka tonåringar som kommer.

Min största idol är Laleh. Hon skriver, sjunger, spelar och producerar sina egna låtar. Hon är så cool att jag blir glad. Jag skulle vilja vara henne, lätt. Själv skriver jag lite låtar men det som jag kommer ihåg brukar inte vara det bästa, jag improviserar väldigt mycket när det gäller musik, musik ska kännas!
Gitarr och piano är instrumenten jag använder och såklart rösten, det kanske inte låter vackert alla gånger men jag lvoar att jag medför någon sorts känsla. Jag har inte haft möjlighet att kunna spela in mina egna låtar... men när jag gör det kan jag säkerligen lägga upp dem här :)

Det här är Laleh med Storebror, hennes bästa låt enligt mig:

Inga kommentarer: