torsdag 23 oktober 2008

Egypten!


Imorgon åker jag till Egypten. Dem som ska med är: Anna-Lena, Max och far.

Vi måste vakna halv fem för tidsoptimisten har bestämt att vi ska iväg fem. Jisses, det kommer vara något trögt. I Egypten får man lätt diarré, det ska man tänka på.. jag slipper So:n iallafall, ibland är livet bra. Thomssons är där, vi lever på samma hotell och ska vara med dem - underbart. Jag har två kjolar, två klänningar och ett par shorts med mig. Glasögon och solskydd som gör mig två gånger mer brunare :) fint.

Idag fick jag skivan av David. Köp den! Ringar på vattnet kommer ut i Januari och det är David Carlsson som skriver och sjunger, underbart.

Jag har köpt två tröjor av Moa för 150:- väldigt fina ^^ jag är nöjd, ville verkligen ha dem.. så det är underbart.

Jag hatar att välja gymnasium och någon jävla linje... så.. inte underbart.


Men, jag gillar stunden nu.

Puss och sov gott alla söta

Inga kommentarer: