lördag 11 oktober 2008

Give me a kiss or three and I'm fine

Arctic Monkeys - Love Machine





Your call's late
Big mistake
You've gotta hang about in limbo for as long as I take
Next time
Read my mind
And I'll be good to you
We're gift wrapped
Kitty cats
We only turn into tigers when we've got to fight
(Right)
Let's go
Eskimo

Out into the blue

Bra låt och den passar tiden just nu.
Jag kom just hem från stan med Ida och mamma, det var kul men jag blev lite yr efter tre timmar. Jag köpte en grön stickad tröja, den kan jag ha med svarta byxor tänkte jag och det blir nog finast med platt hår då. En grön kofta typ, inte stickad. Den var bara cool. Ett rött långt linne, den kan jag ha under något eller som en klänning. Jag hittade ingen mössa som passade min 1 års gamla halsduk, tyvärr, det hade jag tänkt.





Imorgon fyller TT år och jag har inte köpt något till honom. My och hennes man kommer också då och det kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅ kul. Älskar dem, verkligen, iallafall deras kameror ;) haha.







Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

diggar din bakot släng på sista bilden;) haha:P