torsdag 25 juni 2009

KOM IGEN!


Och jag hatar ungdomar involverade i politik

fan jag Skiter i politiker så länge jag har musik

och dem försöker få mig i timmar att se deras sidor

jag vill bara gå bärsärkargång som en skottskadad tiger

Det är fel att äta slaktade djur

Det är fel att ha minkar i så jävla liten bur

Det är fel med barnarbete

Det är fel med aids och Hiv

men fast vi alla vill,

kan vi inte göra nåt åt det

och en man kan inte vara feminist?

för att han har kuk?

det är fel på hela världen

för hela världen är så Jävla sjuk!

Jag säger att jag är likhetsfeminist

Folk spärrar upp ögonen och undrar

"Hatar du män?"

Men de kan lätt köpa en billig hora utan att få dåligt samvete

Jävla skit.

NEJ! Det är väl klart jag inte gör din dumma gris.

Mina barn kommer aldrig få färgade kläder.

De måste få sina egna uppfattningar och åsikter

Ingen ska röra dem

Ingen ska få forma dem.

Jävla skit värld. Att detta måste hända

Inga kommentarer: