tisdag 2 december 2008

På tal om att jag har tråkigt...

Lite tjat om skolan;
Jag hade matteprov för två veckor sen och jag fick G- på den. Jag behöver inte göra omprov men jag suger ju ändå, hur mycket jag än pluggar matemaik så kommer det inte ner på provet. Men det är inte mycket man kan göra åt.
Idag hade vi hemkunskapsprov, det var rätt så enkelt så jag får förhoppningsvis MVG på det.
Nästa vecka har vi No prov på måndagen och idrottsprov på Tisdagen.
Jag får huvudvärk att bara tänka på alltihopp.
No:n är nog störst, hela projektet går ut på det också. 5 st häften att plugga på.
MMM!! Jätte kul Joshi.

Annars är allt fingemang, väldigt bra. Idag ska jag handla julklappar med Micke. Åker ifrån skolan om en timme kanske.
På söndag ska jag julbaka med hans kusiner... 12 st kommer det vara. Jisses. Men innan dess, på lördagen ska jag och Micke baka pepparkakor ;) dendu. Kärlek till honom föresten, han betyder mycket <3

Min dator har virus och jag kan knappt använda den, ska försöka få Max att fixa den... tills dess använder jag faderskapets bärbara.


Puss och kram.

Inga kommentarer: