lördag 21 mars 2009

Allt och inget.

Jag vet inte vad som har hänt... skolan börjar gå neråt. Det glädjer mig inte... jag håller samma "nivå" men ändå inte. Jag blundar för uppgifter jag Måste göra och när jag ser dom vill jag hellre spy än öppna ögonen och ta tag i allt. Jag ska försöka, imorgon ska jag försöka. Har en hel morgon och eftermiddag på mig att plugga. Jag ska verkligen försöka.
Jag har försökt gå upp i vikt, men det går inte. Jag känner varken hunger eller lust för att äta mer än vad jag gör. Jag tror mitt lilla experiment kommer falla, det med, till botten av min känsla. Det jag gör är att tvinga mig själv att äta och det är inte mysigt.
Jag har aldrig känt denna lust att fylla år, jag vill bli femton nu nu nu Nu! Så jag kan vakna upp bredvid Micke och känna att allt är perfekt. Jag bryr mig inte om presenter, jag är bara glad om jag får vara vid Mickes sida under helgerna.. verkligen, så är det.
Puss<3

Inga kommentarer: