söndag 8 februari 2009

Sjuk i huvudet.



Jag vill att vintern ska försvinna typ.... nu.

Det är kallt, blött, kallt, jobbigt, kallt, fult, kallt, slaskigt. Fruktansvärt! Jag orkar inte med det kalla, jag vill ha vår och sommar... Igår hade jag och Felicia ett intressant samtal om vintern. Det är ju så att jag vet varje år att jag kommer klaga över kylan och jag vet att jag inte kommer gilla vintern överhuvudtaget. Men jag bor fortfarande här. Jag överlever varje halvår och jag mår ju bra... Nja, inte just nu. Men allmänt sätt så gör jag ju det. Så varje år är det dåligt en tid men vi gör inget åt det förutom att vara svenska och klaga och rata snön. Det är väl dumt? Jag är för växthuseffekten, bara pågrund av att det kan bli varmare i Sverige. Men ändå... eftersom vi klarar av att stå ut med kylan så klarar vi det säkert en livstid.


Jag är sjuk... jag tror jag har feber och jag vet att jag hostar och snorar och usch usch usch! Mina ögon svider också. Denna vecka har vi massor av föreläsningar om projektet... och i projektet ingår massor av mål som jag måste bocka av för att få MVG i so. Jag dör. Seriöst. Inte okej.


Försvin snö. Välkommen grönt!

Inga kommentarer: