söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag tillbringades, såklart, med Micke. Han hade ordnat supermysigt med picknick inomhus, ljus och blommor. Jag faller för honom varje dag numera.

Jag hade iallafall en underbar kväll med min älskling och vi kollade på melodifestivalen, bara en bra låt (Lasse Lindh)... och kläderna... hm? Tanken var inte ens god på den fronten.

Jag fick sova i deras gästsäng och Micke kom upp på morgonen, jag har aldrig sett dig så söt älskling! Helt galet underbar <3

Nu väntar jag på faderskapet och Anna-Lena.. Han ska skälla lite på mig. Sedan blir det ännu mera plugg, försöker skriva klart bokrapporten som ska vara inne på fredagen.. jag måste också skriva på projektet, har knappt kommit igång pågrund av sjukdom.

Puss och kram

Inga kommentarer: