måndag 28 juli 2008

Home sweet home

HEEEEEEEEEJSAN :D
Nu är jag hemma från Norrland - Mygg, mygg och åter mygg.
Det roliga var att jag läste en bok, den var väldigt bra. Arnars har jag knappt kunant roa mig någonting. Eller... att rida på fjället var faktiskt rätt kul vid närmare eftertanke.. När vi höll på att rida ner från fjället efter att ha ätit en smörgås till lunch så somnade jag på hästryggen. Jag tror att guiden inte märkte det, men det var ju sämst av mig att också vakna genom att rida in i ett träd. Det var pinsamt... mycket.
Men jag kom hem idag 15:05 och dushade, gick med Max och Filip till trollan. Filip åker snart till USA och ska leva där i ett år så honom måste jag spendera tid med. Sedan gick jag hem till mamma och träffade Sebbe. Han är TT:s barn, mycket trevlig :)
Imorgon ska jag sova i en bred och mjuk säng - mycket bra jämfört med norrlandsbädden. USCH!
Vi hörs och ses, puss <3

Inga kommentarer: