tisdag 17 juni 2008

Sommarlov och kanske en flört...?

Nu ska jag sluta skriva i tredje person, som om en dagisfröken pratar med sina barn. Komigen det är ändå ingen som läser min blogg. Jag gör detta bara för att jag inte har något att göra ibland.

Nu är det sommarlov. Woho. Skolavslutningen var skum... Det var en person som kramades lite konstigt.. hon menade det inte. Det förstår jag. Men det är verkligen no big deal. Jag behöver inte träffa henne mer i mitt liv. Om jag inte tar intiativet eller om hon råkar stöta på mig. Men det får jag ta då. Jag är jätte pepp på nästa skolår och hoppas att en människa kan tona ner sin tävlingsinstinkt. Jag tycker att man inte behöver vara vän med alla människor men man måste kunna acceptera alla.


Idag ska jag kanske åka hem till en kompis i stan eller så ska jag stanna hemma med kattungarna som har växt. Dem är drygt tre veckor nu och börjar gå ut ur boet och piper mindre. Väldigt gulligt och livsglädjande.
Jag var med en god vän till mig i förrgår och jag tror att jag börjar få känslor för honom igen. Kanske för att jag är desperat eller för att det är på riktigt. Han doftar riktigt gott och är snäll... han respekterar mig och tycker jag är söt, så jag vet inte varför jag inte ska go for it. Det är ändå någonting som håller mig tillbaka. Jag vet inte vad det är men något är det. Detta är svårt. Fortfarande.

Min bror och jag spelade tvspel nästan hela natten igår.
Vi har en vit trappa hemma hos mamma nu.



Den här tjejen älskar jag.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: